Borrelia-Foreningen

• Standard skriftstørrelse
  • Forminsk
HJEM

MASSIVE BEVISER FOR AT BORRELIA TESTENE ER FORFALSKET!

E-post Skriv ut PDF

Borrelia - foreningen gjennom Frank Våge gav meg tillatelse til å skrive på Borrelia - Foreningens sider. Vi fikk også muligheten for å bli superadmin og redigere på sidene.  Er medlem i en internasjonal grasrotbevegelse som kaller seg for SASH( Sosiety for the Advencement of Scientific Hermaneutics ) Vi setter stor pris på denne muligheten til å nå ut til en større lesergruppe i Norge.

SASH er en ny grasrotbevegelse som jobber nå med å få USDOJ til å få rettsforulgt hvem, hva og hvordan borreliatestene ble forfalsket. Dokumentasjonen er enorm. Borreliaforeningen kommer tilbake med masse informasjon fremover.

forfalskninger av testene ble innrapportert til USDOJ av forskeren Kathleen Dickson allerede januar 2001.

Vi kan på det varmeste anbefale denne videoen;

Cryme Disease: The Lyme Cryme Against Humanity
TRUTH from the LYMErix whistleblower.

www.actionlyme.org

Kort fortalt;

CDC ( Center for Disease Control) ansatte bedro verden gjennom en vaksine for borrelia ( OspA). Lyme er en sykdom av immunundertrykking, som betyr at antistoffer ikke blir produsert. Den eneste diagnostiske testen godkjent av CDC er en antistoff test. De endret testing så de ville oppdage bare late Lyme artritt. Det betyr at de IKKE diagnostiser nevrologiske Lyme ofre, som utgjør 85% av alle tilfeller og som har en AIDS - lignende sykdom.

Denne vaksinen ble stoppet fordi pasientene innrapporterte bivirkningene til FDA. De kriminelle tok patenter på vaksiner mot flåttbårne sykdommer og testutstyr.

Mye av informasjonen på sidene blir fjernet FORDI disse bevisene beviser at hele debatten trenger å starte på grunnlag av forfalskningene. Vi kommer tilbake til mer. Ta gjerne kontakt med Vidar Gustad på facebook for å bidra til at vi får opp en forening som vil favne på tvers av diagnoser.

Eivind Markhus jobbet i åresvis for å belyse svakhetene ved testene.

Vi vil hedre Eivind Markhus gjennom å legge frem beviser for at testene er FORFALSKET.

Vår lederstjerne er borte, men kampen lever videre. Takk for den tilliten vi har blitt gitt og vi lover å dele masse forskningbasert informasjon slik at flere blir klar over borrelias egenskaper og et utfall som i medisinen har en diagnose. POST SEPSIS SYNDROM.

HJEM

Lisens

Kopirett © 2017 Borrelia-Foreningen. Alle rettigheter reservert.
Joomla! er fri programvare utgitt under GNU/GPL License.